Unikátní e-shopové řešení, které vytváří prostředí pro merchandisingové/fanshopové aktivity škol, sportovních klubů, sportovců, kulturních institucí, firem a událostí. Prostředí s potenciálem prodávat velmi kvalitní merchandisingové produkty jako jsou trička, mikiny, čepice a jiné propagační předměty.
Pohodlně, kvalitně a bez finančního rizika. Vše řešíme za Vás - provoz stránek, výrobu, distribuci a vyúčtování.
Fanshop bez skladových zásob a se ziskem!
K potisku produktů využíváme moderní digitální tiskárny, díky kterým můžeme garantovat rychlost distribuce zboží do 72 hodin od přijetí objednávky. Barvy jsou odolné, příjemné na nošení. Záleží pouze na klientovi, jaký motiv či logo zvolí pro svoji kolekci.
Pečlivě vybíráme kolekci s gramáží, která něco vydrží. Je nám jasné, že pokud si někdo oblékne tričko svého idola, klubu atp., nebude ho chtít ze sebe sundat. A tak jsme si dali tu mravenčí práci a vybrali pro zákazníky ověřené zdroje značek Gildan, Awdis a BC. Gramáž jednotlivých výrobků z textilu se pohybuje od 150 g až 280 g/m2.
Spolupracujeme s několika špičkovými grafiky. Využíváme moderních trendů a připravujeme designy šité na míru.
Všechny naše služby jsou založené na tom, že se o nic nemusíte starat. Vámi vybrané produkty skladujeme. Objednávku vyrobíme. Vše následně zabalíme do Vámi zvolených obalů. Poté vše odešleme kurýrní službou. O tom celém jste pravidelně informováni v rámci vyúčtování Vašich zisků.
Již pět let se zabýváme merchandisingem. Od samého začátku jsme se chtěli odlišit. Na snadě bylo on-line propojení merchandisingu, samotného e-shopu a technologie. S touto myšlenkou jsme začali intenzivněji pracovat, a od 1. listopadu 2016 byl projekt MERCHATOR na světě. Díky technologii, kterou jsme si vyvinuli přesně na míru našim potřebám, jsme schopni sbírat objednávky, které s sebou nesou veškerá data potřebná k výrobě produktů. Navíc, díky již zmíněné technologii a digitálnímu tisku, jsme schopni vše vyrábět bez skladové náročnosti.
Kdo má u nás svůj e-shop, neriskuje výrobu produktů na sklad a má přímo zisk z toho, co se prodá.
Celá myšlenka projektu je pak velmi jednoduchá a dá se shrnout do rovnice:
Řídí společnost a jako marketingový specialista má na starosti vývoj, koncepci a rozvoj.
matej.dunka@merchator.cz
Jedná s obchodními partnery, jeho hlavní doménou jsou strategická jednání s partnery.
martin.dunka@merchator.cz